Le Startup

Il portale delle Startup: uno strumento di rapida consultazione per le imprese che stanno cercando nuove tecnologie e soluzioni innovative

Settori applicativi
Tecnologie abilitanti

Filiere

IMPACTON
  1. Sei interessato ad approfondire il contatto con questa startup? L'area Ricerca e Innovazione di Confindustria Emilia è a disposizione per maggiori informazioni
  2. Impacton decentralises and accelerates the global reach of impact projects. It uses technology to analyse existing impact projects and turn them into actionable toolkits, to be adapted and used in other locations. This reduces the overhead, costs and risks for the original organisations, while enabling individuals and communities around the world to learn, validate build upon proven models.
  3. 7 Bell Yard London, United Kingdom WC2A2JR
  4. hello@impacton.org